Çay Satış Mağazası
Menü
Çaykur
Kurumsal
Hakkımızda
Mevzuatlar
Ürünler (E-SATIŞ)
Siyah Çaylar
Yeşil Çaylar
Beyaz Çay
Organik Çaylar
DİDİ
Hediyelik Çay
Yayınlar
ÇAYLIK (E-Dergi)
Faaliyet Raporları
Etik Komisyon Raporları
Kamu Hizmet Standartları
Dökümanlar
Plan ve Programlar
Arge Raporları
KVKK
Tanıtım
Reklamlar
Video Galerisi
Fotoğraf Galerisi
İLETİŞİM
İletişim Bilgileri (KEP,DETSİS,MERSİS)
Bilgi Edinme
Gerçek Kişiler
Tüzel Kişiler
İletişim Formu
Bilgi Toplumu Hizmetleri
KVKK
ÇAYKUR'dan kişisel ve kurumsal eğitim programı
ÇAYKUR, Adalet Bakanlığı Rize Personel Eğitim Merkezi işbirliği ile merkez ve taşra teşkilatlarındaki yöneticilerine kişisel ve kurumsal gelişimi destekleyen eğitim programı başlattı.
ÇAYKUR Genel Müdürü Yusuf Ziya Alim, Adalet Bakanlığı ile ortaklaşa başlattıkları eğitim programı ile merkez ve taşra teşkilatlarındaki daire başkanları ile fabrika ve ünite müdürlerine yönelik kişisel ve kurumsal eğitimler verildiğini belirtti. Alim, "Adalet Bakanlığımızın ilgili birimleri tarafından içeriği hazırlanan eğitim programı başlattık. Bu kapsamda Adalet Bakanlığı Rize Personel Eğitim Merkezi'nde 2-3 Mart tarihleri arasında eğitim programı uygulandı. Eğitim programı kapsamında merkezi ve taşra teşkilatlarımızdan katılan Daire Başkanlarımız ve ünite müdürlerimiz; etkili iletişim becerileri, psikolojik sağlamlık, protokol kuralları ve mobing gibi kişisel ve kurumsal gelişimi destekleyen son derece önemli konularda değerli hocalarımızdan faydalı eğitim aldılar. Kalıcı ve sürdürülebilir olması amacıyla eğitim programlarımıza devam edeceğiz" dedi.
Alim, eğitim konusunda kapılarını kendilerine açan Adalet Bakanlığı Rize Personel Eğitim Merkezi Başkanı, Başsavcı Necati Kurçenli'ye teşekkür etti
Haber galerisi için resme tıklayınız
@TurkiyeninCayi tarafından gönderilen tweetler
ANKET
Organik Çaylarımızı beğeniyor musunuz?
Evet
Hayır
Kararsızım
Anket sonuçları için tıklayınız
İLETİŞİM FORMU
Bölüm
Bölüm Seçiniz
Çay Tarımı ve Üretici İlişkileri
Öneriler
Ödemeler
ATATÜRK ÇAY VE BAHÇE KÜLTÜRLERİ ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ MÜDÜRLÜĞÜ
Ürün Ambalaji Sorunlari (Üretim Kaynakli)
Bayi ve Bayilik Sorunlari
Satis Noktalari Sorunlari
Ürün Fiyatlari Sorunlari
Satis Personelleri Sorunlari
Ürün Ambalaji Sorunlari (Tasarim Kaynakli)
Ürün Kalitesi Sorunları (Küf, Dem Rengi, Aroma, Koku, Yanık vb.)
Üründe Yabancı Madde Çıkması Sorunları
Ürün Gramaj Sorunları
Koliden Eksik Ürün Çıkması
Ürünlerin Raflarda Bulunurluk Sorunlari
Siber Olay Bildirimi
Ad-Soyad
E-Mail
Telefon
Mesaj