Çay Satış Mağazası
Menü
Çaykur
Kurumsal
Hakkımızda
Mevzuatlar
Ürünler (E-SATIŞ)
Siyah Çaylar
Yeşil Çaylar
Beyaz Çay
Organik Çaylar
DİDİ
Hediyelik Çay
Yayınlar
ÇAYLIK (E-Dergi)
Faaliyet Raporları
Etik Komisyon Raporları
Kamu Hizmet Standartları
Dökümanlar
Plan ve Programlar
Arge Raporları
KVKK
Tanıtım
Reklamlar
Video Galerisi
Fotoğraf Galerisi
İLETİŞİM
İletişim Bilgileri (KEP,DETSİS,MERSİS)
Bilgi Edinme
Gerçek Kişiler
Tüzel Kişiler
İletişim Formu
Bilgi Toplumu Hizmetleri
KVKK
ÇAYKUR'un Kemalpaşa satış mağazası hizmete girdi
ÇAYKUR, "81 İlde 81 Satış Mağazası" projesi kapsamında Rize ve Giresun’un ardından üçüncü mağazasını Artvin’de açtı.
Satış mağazalarının yoğun ilgi ile karşılaştığını belirten Çaykur Genel Müdür Vekili Yusuf Ziya Alim, Rize ve Giresun’daki mağazaların özellikle bölgeye gelen yerli ve yabancı turistler başta olmak üzere bölge halkı tarafından da büyük beğeni aldığını belirterek, tüketicilerin tüm ÇAYKUR ürünlerini geniş bir portföy içerisinde bulabildiği mağazaların ciddi anlamda ÇAYKUR’a kazanç sağladığını üçüncü mağaza olan Kemalpaşa Mağazasının özellikle sınır kapısına olan yakınlığı nedeniyle daha da önem arz ettiğini belirtti.
ÇAYKUR Kemalpaşa Fabrikasının önünde geçtiğimiz aylarda temeli atılan satış mağazası bugün Çaykur Genel Müdür Vekili Yusuf Ziya Alim, Genel Müdür yardımcıları Süleyman Pınarbaş, Dr. Turgay Turna, Yönetim Kurulu Üyeleri Ekrem Yüce, Ali Kemal Yıldız, Halil İbrahim Azal, Kemalpaşa Kaymakamı Mehmet Kemal Akpınar, Kemalpaşa Belediye Başkanı Ergül Akçiçek, AK Parti Kemalpaşa İlçe Başkanı Ömür Posoroğlu, Hopa İlçe Başkanı İlyas Güven, Çaykur daire başkanları, fabrika müdürlerinin katılımıyla bugün hizmete girdi.
Haber galerisi için resme tıklayınız
@TurkiyeninCayi tarafından gönderilen tweetler
ANKET
Organik Çaylarımızı beğeniyor musunuz?
Evet
Hayır
Kararsızım
Anket sonuçları için tıklayınız
İLETİŞİM FORMU
Bölüm
Bölüm Seçiniz
Çay Tarımı ve Üretici İlişkileri
Öneriler
Ödemeler
ATATÜRK ÇAY VE BAHÇE KÜLTÜRLERİ ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ MÜDÜRLÜĞÜ
Ürün Ambalaji Sorunlari (Üretim Kaynakli)
Bayi ve Bayilik Sorunlari
Satis Noktalari Sorunlari
Ürün Fiyatlari Sorunlari
Satis Personelleri Sorunlari
Ürün Ambalaji Sorunlari (Tasarim Kaynakli)
Ürün Kalitesi Sorunları (Küf, Dem Rengi, Aroma, Koku, Yanık vb.)
Üründe Yabancı Madde Çıkması Sorunları
Ürün Gramaj Sorunları
Koliden Eksik Ürün Çıkması
Ürünlerin Raflarda Bulunurluk Sorunlari
Siber Olay Bildirimi
Ad-Soyad
E-Mail
Telefon
Mesaj