Çay Satış Mağazası
Menü
Çaykur
Kurumsal
Hakkımızda
Mevzuatlar
Ürünler (E-SATIŞ)
Siyah Çaylar
Yeşil Çaylar
Beyaz Çay
Organik Çaylar
DİDİ
Hediyelik Çay
Yayınlar
ÇAYLIK (E-Dergi)
Faaliyet Raporları
Etik Komisyon Raporları
Kamu Hizmet Standartları
Dökümanlar
Plan ve Programlar
Arge Raporları
KVKK
Tanıtım
Reklamlar
Video Galerisi
Fotoğraf Galerisi
İLETİŞİM
İletişim Bilgileri (KEP,DETSİS,MERSİS)
Bilgi Edinme
Gerçek Kişiler
Tüzel Kişiler
İletişim Formu
Bilgi Toplumu Hizmetleri
KVKK
Türk Japon Dostluğuna ÇAYKUR Çayı
Japonya’nın 2019 yılını ‘Türk Kültür Yılı’ ilan etmesi sebebiyle iki ülke arasında gerçekleştirilen etkinlikler çerçevesinde Türkiye’de gelen ve Japonya’da birçok mağazası olan iş insanı Japon Shinozaki Türk çayını incelemek üzere Rize’ye geldi.
Çaykur Genel Müdür Vekili Yusuf Ziya Alim’in konuğu olan Shinozaki ÇAYKUR araştırma enstitüsünün bahçe ve laboratuvarlarında ve inceleme yaptı. Daha sonra ÇAYKUR’un yeni faaliyete başlayan satış mağazasını gezen Shinozaki, dünyanın birçok çay ülkesini gezdiğini kendisinin de Japonya’da mağazaları olduğunu fakat çay satışı ve çeşidi üzerine bu şekilde bir mağaza görmediğini söyledi. Shinozaki, Japonya’da sabit bir bayilik oluşturmak istediğini ifade ederken bu konsepte bir mağazanın çay satamama gibi bir sorununun olamayacağını belirtti. ÇAYKUR’u gördükten sonra artık Türk Çayını ÇAYKUR’dan alacağını söyledi. Türkiye’ye daha önceleri birkaç kez geldiğini ancak Rize’ye ilk defa geldiğini söyleyen Shinozaki kendisine gösterilen misafirperverlikten dolayı çok memnun olduğunu ve en kısa zamanda tekrar geleceğini belirtti.
Haber galerisi için resme tıklayınız
@TurkiyeninCayi tarafından gönderilen tweetler
ANKET
Organik Çaylarımızı beğeniyor musunuz?
Evet
Hayır
Kararsızım
Anket sonuçları için tıklayınız
İLETİŞİM FORMU
Bölüm
Bölüm Seçiniz
Çay Tarımı ve Üretici İlişkileri
Öneriler
Ödemeler
ATATÜRK ÇAY VE BAHÇE KÜLTÜRLERİ ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ MÜDÜRLÜĞÜ
Ürün Ambalaji Sorunlari (Üretim Kaynakli)
Bayi ve Bayilik Sorunlari
Satis Noktalari Sorunlari
Ürün Fiyatlari Sorunlari
Satis Personelleri Sorunlari
Ürün Ambalaji Sorunlari (Tasarim Kaynakli)
Ürün Kalitesi Sorunları (Küf, Dem Rengi, Aroma, Koku, Yanık vb.)
Üründe Yabancı Madde Çıkması Sorunları
Ürün Gramaj Sorunları
Koliden Eksik Ürün Çıkması
Ürünlerin Raflarda Bulunurluk Sorunlari
Siber Olay Bildirimi
(Bölüm Seçiniz)
(Çağrı Nedeni Seçiniz)
Ad-Soyad
*
E-Mail
*
Telefon
*
Mesaj
*